Întrebări frecvente

Cum îmi reprogramez sau îmi anulez programarea?
Sunați-ne sau trimiteți-ne un mesaj text la numărul de telefon 07xxxxxxxx dacă trebuie să anulați programarea sau să vă reprogramați — asigurați-vă că faceți acest lucru cu mai mult de o zi lucrătoare înainte de ora programării. Dacă anulați sau reprogramați cu mai puțin de o zi lucrătoare în avans, va trebui să vă percepem o taxă de 50 lei pe oră de timp programat. Acest lucru se datorează faptului că am rezervat acel timp special pentru îngrijirea dumneavoastră, iar programările noastre sunt foarte solicitate.
La ce terapeut voi avea programare?
Dacă sunteți un pacient nou, vă vom programa cu medicul sau terapeutul preferat (dacă preferați unul în momentul programării) sau veți fi programat la specialistul care are disponibilitate în programul său în ziua respectivă. În funcție de specificul tratamentului, la programările ulterioare primei vizite la noi, veți fi direcționat spre terapeuții specializați în tratamentele de îngrijire de care aveți nevoie. Dacă există cineva în special de care sperați să fiți văzut, nu ezitați să ne sunați la 07xxxxxxxx. Ocazional, se întâmplă modificări neașteptate ale programului nostru și vă putem contacta pentru a vă programa la un alt specialist, dacă este necesar.
Ce se întâmplă dacă vreau să reprogramez cu un alt medic decât cel pe care l-am întâlnit?
Este în regulă! Dacă doriți o programare la alt medic specialist decât cel la care ați venit, sunați la 07xxxxxxxx și veți fi reprogramat la alt terapeut.
Pot să scriu mesaj în loc să vorbesc la telefon?
Este foarte bine să trimiteți mesaj! Telefonul nostru funcționează și pentru mesaje, așa că nu ezitați să ne sunați sau să ne trimiteți un mesaj la 07xxxxxxxx dacă aveți nevoie de informații. Vă vom răspunde cu promptitudine.
Unde îmi completez formularele pentru pacient?
Vizitați pagina cu formulare pentru a vă pregăti pentru prima programare și completați istoricul medical și informațiile de contact. Aceste formulare pot fi completate și la noi, la prima dumneavoastră programare.
Ce servicii oferiți?
Oferim o gamă completă și complexă de terapii de recuperare medicală (fizioterapie, kinetoterapie, balneoterapie, ozonoterapie, reabilitare medicală asistată robotic, analiza biomecanică a mersului, testare cardiopulmonară la efort etc., având ca suport aparatură medicală de avangardă la nivel mondial. Citiți mai multe despre serviciile noastre.
Ce se întâmplă dacă am nevoie de un serviciu care nu este listat pe site?
Dacă serviciul specific de care aveți nevoie nu este listat, sunați-ne la 07xxxxxxxx. Sunt șanse să facem ceea ce vă doriți sau, dacă nu, vă vom trimite la un partener de încredere. Medicii specialiști cu experiență din cadrul IMC HOSPITAL oferă o gamă completă de terapii medicale.
Cum fac o programare ulterioară?
La sfârșitul primei programări, vă vom programa pentru următoarea ședință de terapie înainte de a pleca, sau, dacă aveți nevoie de mai mult timp pentru a vă afla programul, trimiteți-ne un mesaj sau sunați-ne după aceea la 07xxxxxxxx și vă vom programa.
Aveți terapie pediatrica?
Cu siguranță, primim copiii la IMC HOSPITAL având medici specialiști pentru ei.
Dacă vreau o a doua părere?
Dacă un terapeut v-a recomandat să faceți o procedură și doriți o a doua opinie, suntem mai mult decât bucuroși să vă oferim una, sunați-ne la 07xxxxxxxx. Dacă sunteți unul dintre pacienții noștri și vă recomandăm o procedură, sunteți mai mult decât binevenit să solicitați oa doua opinie. Vă vom oferi o a doua opinie de la un alt medic care colaborează cu noi sau vă punem la dispoziție planul nostru de tratament propus pentru a le duce la alt terapeut.
Este sigur să vizitezi IMC HOSPITAL acum?
Absolut. Siguranța membrilor noștri și a echipei noastre este prioritatea noastră principală. Citiți despre măsurile pe care le luăm pentru a vă menține în siguranță în timpul vizitei dvs. în Ghidul nostru de siguranță.